V případě, že jste kupující – spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na výdejním místě. Formulář k odstoupení od smlouvy naleznete zde.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.
Poznámka: produkty, které chcete vrátit, musí obsahovat kompletní původní obal/přebal, včetně polepek s čárovým kódem na spodním dnu, visačky atd. Produkty nesmí být ani použité či jinak poškozené. Jedná se o produkty, které jsou individuální a přicházejí do styku s poptravinami. Zejména jejich hygienická čistota a nezávadnost je pro nás prioritou. Navíc zákon o právu spotřebitele pro vrácení produkty zakoupených přes internet mluví jasně.
Pokud to vezmeme velmi laicky, v obchodě si také do termosky nenaléváte čaj a produkty nezkoušíte. A už vůbec nechcete při svém nákupu obdržet produkt, který již někdo používal nebo z něj.
Tedy to není žádný problém a je velmi jednoduché takovou patálii napravit. Stačí následující kroky k tomu, abychom se za vás postarali a vše vyřešili k vaší spokojenosti. Podmínkou je vrácení produktu s původním obalem (nemyslí se přepravní), s originálními polepky, kódy atd., nepoužitý, a to s ohledem na hygienické předpisy, zejména v případě, kdy se jedná se jedná produkt, který přijde do styku s potravinami. Prostě tak, jak byste chtěli dostat produkt vy, v případě, že by ho již někdo před vámi vrátil, z podobných důvodů. Vracené zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. My jako příjemce nemůže nést odpovědnost za případnou ztrátu či poškození vraceného zboží při přepravě zpět.
- odpovězte na e-mail, který vás informoval o potvrzení objednávky případně na expediční e-mail s fakturou
- oba e-maily obsahují veškeré informace o vás k tomu, abychom již vše vyřídili
- stačí doplnit, co požadujete a který produkt, pokud jich je na objednávce více, chcete vrátit
- přidejte číslo účtu, kam vám peníze za vrácené produkty můžeme poukázat
Možnost č. 2
- napište rovnou odtud na e-mail info@stanleytermosky.cz a uveďte následující informace:
- číslo objednávky nebo faktury (naleznete v potvrzení objednávky nebo fakturu v expedičním e-mailu)
- kód produktu, který chcete z objednávky vrátit
- v případě pouze jednoho produktu na dokladu nemusíte, bude vrácena částka za celou objednávku
- přidejte číslo účtu, kam vám peníze za vrácené produkty můžeme poukázat
Jak k nám vrácený produkt dopravíte? Zde je několik možností a je na vás jakou zvolíte.
Možnost č.1
- Produkt nám osobně donesete na jedno z našich výdejních míst, v pracovních časech jednotlivých výdejních míst. Vrácení peněz proběhne následně, po vyřízení všech byrokratických úkonů, na vámi uvedený bankovní účet.
Možnost č. 2
- Zašlete jakýmkoliv způsobem na centrální sklad: Jannai s.r.o. - KupDárek, Areál Big Box (budova B4 - 4.patro), Ve Žlíbku 1800/77, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice. Vrácení peněz v případě dobírky proběhne následně, po vyřízení všech byrokratických úkonů, na vámi uvedený bankovní účet. V případě platby kartou on-line, bude částka refundována na stejnou kartu. Vrácená platba se na účtu objeví zpravidla do 2-5 pracovních dnů od realizace refundace.
Možnost č. 3
- zašlete prostřednictvím společnosti Zásilkovna a využijte naš prodejny, které jsou zároveň i výdejní místa Zásilkovny. Proto je odeslání na ně výhodné pro vás i pro nás
- nejvhodnější je pro nás prodejna KupDárek Prosek v nákupním centru Billa Prosek, ID provozovny 6722
Je to s největší pravděpodobností nejsnazší a nejlevnější způsob , jak nám produkty zaslat. Vrácení peněz proběhne následně, po vyřízení všech byrokratických úkonů, na vámi uvedený bankovní účet.